Van Mossel Autoschade bundelt de krachten

Bericht geplaatst op 9 augustus 2016

Na de hevige hagel- en onweersbuien op 23 juni, zijn in Noord Brabant en Limburg gigantisch veel gevallen van hagelschade gemeld. Onder leiding van Ad van Diepenbeek, algemeen/operationeel directeur bij de Van Mossel Autoschade Groep zijn de krachten gebundeld en is er gezamenlijk een calamiteitencentrum opgezet. In dit centrum worden het grote aantal hagelschades zo snel en efficiënt mogelijk hersteld: Hagelcentrum Schadenet Noord-Brabant.
Van Mossel Autoschade bundelt de krachten

Unieke samenwerking tussen 2 schadebedrijven

Sinds 23 juni zijn de Van Mossel Autoschade Groep en Driessen Autoschade een samenwerking gestart om het grote aantal hagelschades in de provincies Noord-Brabant en Limburg zo snel en efficiënt mogelijk te repareren. Beide bedrijven zijn aangesloten bij de franchiseketen Schadenet. De bundeling van service en vakmanschap zorgt ervoor dat de hagelschades vakkundig hersteld worden en dat de klanten zo snel mogelijk worden geholpen.

Topsport

De bedrijven organiseren het hele schadetraject vanuit het Hagelcentrum Schadenet Noord Brabant aan de Speelheuvelweg 1 in Eindhoven. Monique Schepers, commercieel manager bij de Van Mossel Autoschade Groep: “Wij merken dat veel klanten geëmotioneerd en beduusd zijn door wat er is gebeurd. Dit is zeer begrijpelijk, want de hagel heeft veel schade aangericht. Door onze ervaring van de hagelcalamiteit in augustus 2015 in Den Bosch, hebben wij veel expertise opgedaan welke nu goed van pas komt. Vanuit het Klant Contact Centrum van de Van Mossel Autoschade Groep faciliteren wij het transport, telefonie en planning. Hierdoor waren en zijn wij in staat om de klant, na schademelding bij ons, snel te contacten. We plannen de schadereparatie in en de klant krijgt desgewenst een leenauto.”

Ad van Diepenbeek, algemeen/operationeel directeur bij de Van Mossel Autoschade Groep: “Daarnaast kunnen wij onze eigen schadebedrijven optimaal inzetten, omdat wij vanaf januari 2016 zijn gaan werken met 24/7. Meerdere bedrijven van onze groep werken met twee ploegendiensten (dag- en avond) waardoor het bedrijf alle werkdagen van 8.00 tot 23.00 uur productief is en op zaterdag van 8.00 tot 17.00 uur. “Met deze ruimere werk- en openingstijden willen we de klanttevredenheid verhogen en komen we ook tegemoet aan de flexibele eisen van de klant. Bovendien zijn we hierdoor in staat om meer doorgangen te realiseren en dus efficiënter te werken.”

Unieke prestatie

Monique Schepers: “Inmiddels is de 1250ste gerepareerde auto terug bij zijn eigenaar. Wij zijn met zijn allen trots op deze bijzondere prestatie en succesvolle samenwerking.”

Henry Merkx, bedrijfsleider Driessen Autogroep sluit af: “Tevens zijn wij ontzettend blij met de samenwerking van de ploeg vakmensen van DagDeuk. DagDeuk is de specialist op het gebied van hagelschade. Sinds 1991 is DagDeuk een van de eerste pioniers in dit vakgebied. In het hagelcentrum werkt dagelijks een team vakmensen in ploegendiensten die samen per dag zo’n 40 auto’s herstellen. Als een auto klaar is, zorgen wij er voor dat deze zo snel mogelijk weer in het bezit van de eigenaar is. We beoefenen topsport binnen de schadebranche: We werken snel en efficiënt, maar leveren ook continu 100% kwaliteit. Klanten kunnen bij het hagelcentrum rekenen op een uitstekende service en een optimaal eindresultaat.”

Geen reacties meer mogelijk.